Wednesday, August 19, 2015

Tayar Lembik Bahaya

Salam,

Punya la bosan tajuk entry....Well what the fish dalam 2 ke 3 hari ni aku perasan yang tayar motor aku cepat je lembik...Punya la tahap gajah malas yg aku ni pun dok pam je la tayar janji keras xcheck pun kot2 bocor ke....

Dangg!! hari ni peratus kerajinan aku tetibe mendadak naik lepas cuci akuarium pastu gosok baju pepagi buta #NakTunjukRajin kan...Lepas gomol2x kucing yg mintak kasih sayang aku kluar la ke motor tersayang check tayar sekali pandang ada kepala paku....

Perghh tanpa segan silu aku rempit la ke kedai motor berhampiran....Sekali tokey kedai tu tarik paku tu perghh gedabak pakunya 4 inci kot..Dah bengkok pun paku tu...Nasib baik la pakai tayar tubeless kalau tak lebuh awal2x lagi xda angin tayar tu....



Moral of the fish story jangan malas check kenderaan anda jika terasa ada sesuatu yg xkena...Ia mungkin boleh mengakibatkan kemalangan...Alhamdulillah aku okay lagi... #nanges

No comments:

Post a Comment