Friday, July 24, 2015

Cuti Raya Habis

Assalamualaikum,

Sakitnya kepala ni esok kena kerja...Hahaha....Dah masuk syawal ke 8 pun hari ni....Saya dengan ini diharap xterlambat memohon maaf kepada sesiapa yg pernah tersakit hati dengan saya....Kita minta maaf bukan bulan ramadhan je kan hari lain pun boleh...

Tengok je debab aku ni ha syawal ke 7 baru tergerak hati dia memohon ampun tergigit tercakar segala bagai...Tapi xelok berdendam kan hati pun rasa tenang...hehe..Kosong2x ye...


My debab memohon ampun menyusun sepuluh kukunya...Maaf xda baju raya debab ku..!

Tapi tahun ni serious aku xrasa meriah mungkin sebab aku kerja time raya kot korang xtau la meriah ke tak....Bayangkan satu rumah je aku beraya tahun ni...Hahaha...Raya ke 4 baru aku cuti kawan2x yg lain semua dah berambus balik ke pangkal jalan...Huuuu sedih...

Ok xmau sedih2x...SELAMAT HARI RAYA SEMUA UMAT ISLAM... :)

No comments:

Post a Comment